fbpx

Често задавани въпроси (FAQ)

Често задавани въпроси (FAQ)
Какви са начините за поръчка?
  • Може да направите поръчката си през сайта, по телефона, по имейл или чрез страниците ни в социалните мрежи.
Коя куриерска фирма се използва при доставка?
  • За доставки използваме куриерска компания Еконт, като доставяме както до офис на куриера, така и до адреса Ви (избира се при поръчка).
Безплатни ли са профилактиката и почистването на лаптоп или компютър?
  • Не, не са безплатни. Профилактиката е важна за нормалната работа на Вашия компютър и удължава живота му. Препоръчително е тази манипулация да се прави веднъж годишно. В профилактиката влагаме часове труд и поради тази причина не може да бъде безплатна.
  • Етапи на профилактика:
    – Разглобяване на компютъра на съставните му части.
    – Почистване на частите от наслоения прах.
    Смяна на термопаста и термоподложки.
    – Сглобяване на компютъра.
    – Диагностика на компютъра за изправност и стабилност при натоварване посредством диагностичен софтуер.
Може ли да се подмени видеокарта на лаптоп?
  • В повечето случаи видеокарта на лаптоп единствено може да се РЕМОНТИРА(при възникнал проблем), а не да се ПОДМЕНИ. На много малко модели има възможност да се смени видеокарта. Някои псевдоспециалисти ще Ви предложат редица интересни методи да го направят, но това носи редица проблеми и не гарантира надеждна работа на лаптопа. Ние не го препоръчваме.
Ще изгубя ли информацията си, aко оставя компютъра си в сервиз (гаранционен)?
  • В повечето случаи информацията Ви няма да бъде загубена, но ние не носим отговорност за клиентската информация. Всеки клиент е длъжен сам да направи архив на информацията, която е на неговия лаптоп или компютър. При ремонт е възможно да се загуби информация, въпреки взетите мерки, затова преди да постъпи в сервиз, направете си копие на най-важните файлове, за да не ги загубите. Ако не можете да направите това, помолете в сервиза да Ви помогнат. Тази услуга се извършва от специалисти срещу допълнително заплащане.
Проблеми със софтуера, това не е ли гаранционен проблем?
  • Софтуерните проблеми най-често се дължат на инсталирания софтуер – операционна система, офис приложения, вируси, пиратски програми и други. В процеса на работа всяка операционна система започва да се претоварва с допълнителен код, както от инсталирани и деинсталирани програми, така и от вирусни атаки и рекламен софтуер през Интернет. В тези случаи лаптопът или компютърът Ви започва да се държи странно, да забавя своята работа и да забива. Възможно е да не функционират и част от програмите. В такива случаи най- добре е да преинсталирате софтуера си и ако проблемът не се оправи, тогава потърсете гаранционен сервиз. Не очаквайте гаранционно обслужване за софтуер, който сте инсталирали на Вашия лаптоп или компютър, който не е дошъл с него.

    ВАЖНО: Софтуерните проблеми не се включват в гаранционното обслужване на техниката. Разходите за отстраняване са за сметка на клиента.
Колко време отнема извършването на ремонт?
  • След постъпване за гаранционен ремонт, стоката се диагностицира и се подменя дефектният модул. В някои случаи се налага поръчване на резервна част, която не е налична и се налага изчакване, докато резервната част пристигне в сервиза. Поради тази причина средното време за ремонт е от 7 до 15 дни.
    По закон, ако техниката Ви не е ремонтирана до 30 дни от датата на постъпване за ремонт, имате право да искате подмяна или връщане на парите, ако техниката не може да бъде сменена.
Купих си нещо, а като го занесох вкъщи не работи/има проблем
  • Техниката се демонстрира при получаване, за да се убедите в нейното нормално функциониране. Ако Вие смятате, че техниката Ви не функционира нормално, тествайте я при приемане, а ако това е невъзможно – тествайте я в дома си. Ако тя не функционира както трябва, свържете се с нас, за да отстраним проблема.
Защо не ми признават гаранцията? Нали продуктът е в гаранционен срок?
  • Когато техниката се експлоатира при нормални условия, описани в изискванията на производителя или търговеца, няма основание за отказ от гаранционно обслужване. Има ситуации, в които това не е така и тогава може да възникне отказ от гаранционно обслужване. Такива случаи са всички повреди причинени вследствие на механично въздействие – удар, изтърване, натиск, също така измокряне , заливане и др. Изкъртени портове, жакове, бутони също не са гаранционен проблем. Токовите удари и изгорели портове не са обект на гаранционно обслужване. По-подробна информация относно отказа на гаранционно обслужване може да намерите в гаранционните условия на производителя или на сайта ни. За всяка техника, на която се отказва гаранционен сервиз се издава констативен протокол, в който са описани причините за отказ от гаранция.

Често задавани въпроси (FAQ)
Често задавани въпроси (FAQ)
Често задавани въпроси (FAQ)
0
  • Минималната стойност за поръчка е 20.00 лв.
0
Количка
Количката е празна!